Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Kompetencje. Gdzie szukać pomocy?

Jeśli masz pytania, możesz liczyć na naszą pomoc.

Warto kierować się do odpowiedniej osoby, by jak najszybciej rozwiązać problem.

Pomoc w grze (na serwerach)

Support

  • pytania o mechanikę gry
  • pytania o działanie funkcjidostępnych za Złote Monety

Prosimy pamietać, że Support nie rowiązuje problemów taktycznych, nie może pomóc ani przez przesłanie surowców, ani przez wsparcie militarne.

Uwaga: Supporter nie ma żadnych szczególnych narzędzi, którymi mógłby sprawdzać, co dzieje się na Twoim koncie. Opiera się wyłącznie na swojej wiedzy oraz na danych, które podasz.

Multihunter

  • pytania o Zasady gry
  • zgłoszenie łamania Zasad gry, między innymi:
    • wyłudzanie hasła
    • wyłudzanie Złotych Monet
    • multikonta
    • włamania na konta
    • obraza i inne treści niedozwolone w grze
    • namawianie do łamania Zasad gry
    • podawanie się za Multihuntera lub innego członka Zespołu Traviana
  • omówienie nałożonych blokad i ustalenie kary
  • przeliczenie i ewentualne skorygowanie produkcji surowców
  • przeliczenie i ewentualne skorygowanie stanu jednostek i pułapek

Uwaga: Nikt z Zespołu Traviana nie spyta Cię o hasło do konta. Jeśli ktokolwiek poprosi Cię o podanie hasła, zgłoś to niezwłocznie so Multihuntera. Wiadomości nadaj tytuł „Wyłudzanie hasła!”.

Pomoc przez formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza w grze (kliknij na obrazek ze znakiem zapytania w lewym dolnym rogu ekranu gry).

  • wszelkie pytania i problemy związane z zakupem Złotych Monet
  • problemy z przeniesienim Złotych Monet
  • wątpliwości co do salda na koncie
  • pytania o mechanikę gry, zwłaszcza jeśli dostrzeżesz coś, co wydaje Ci się błędem
  • skargi na pracę Supportera

Kontakt e-mailowy

supermultihunter@travian.pl

  • odwołania od decyzji Multihuntera
  • identyfikacje kont (w razie uzasadnionych wątpliwości Multihuntera)
  • skargi na pracę Multihuntera

Uwaga: Do Supermultihuntera należy pisać z adresu, na którym zarejestrowane jest konto w grze. Zawsze należy podać serwer i login. Swoją sprawę opisz zwięźle, ale podaj wszystkie ważne informacje, to na pewno przyspieszy rozwiązanie problemu.

forum@travian.pl

  • zmiany loginu (zmiany dokonujemy tylko w uzasadnionych przypadkach)
  • usunięcie konta
  • skargi na pracę Supermoderatora
  • wszelkie sprawy organizacyjne dotyczące forum

admin@travian.pl

  • zgłoszenie awarii serwera – prosimy o zgłoszenia również na Forum
  • zgłoszenie błędu w grze – prosimy o zgłoszenia również na Forum
  • wszelkie inne sprawy niewymienione wyżej

Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Tak   Neutralnie   Nie

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Tak   Neutralnie   Nie

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Tak   Neutralnie   Nie