Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

ZM - Nie dostałem kupionych monet

Wszelkiej pomocy w sprawie płatności i przeniesienia Złotych Monet udziela nasz PlusSupport, z którym możesz się zawsze skontaktować przez formularz kontaktowy w grze.

Jeśli mimo dokonania płatności Złote Monety nie wpłyną na Twoje konto w grze, skontaktuj się z nami przy pomocy formularza w grze (kliknij na obrazek ze znakiem zapytania w lewym dolnym rogu ekranu gry).W zależności od wybranej formy płatności podaj nam wymagane nformacje. Będziemy mogli sprawdzić, czy taka płatność do nas dotarła i doładujemy Twoje Złote Monety.

Pamiętaj, że potrzebne informacje są różne w zależności od tego, którą formę płatności wybrałeś.

Zawsze podawaj:

  • na którym serwerze grasz i jaki jest login Twojego konta (dane konta, dla którego zostały kupione monety),
  • jaka to była forma płatności (np. SMS, przelew, płatność DotPay, Moneybookers, PayPal).


Ponadto, w zależności od wybranego typu płatności, podaj:

1. SMS i inne pakiety telefoniczne – który pakiet (np. SMS, 30 ZM), numer telefonu, z którego wysłałeś SMS, datę wysłania sms;

2. DotPay, Moneybookers, przelew bankowy – potwierdzenie dokonania płatności w postaci zrzutu ekranu (zobacz niżej) lub pliku pdf, lub skanu dowodu zapłaty (jako załącznik do maila).

3. PayPal – numer/kod transakcji i data jej dokonania;

Prosimy pamiętać, że płatności PayPal i Moneybookers są realizowane w terminie do 4 dni, a przelewy bankowe – do 5 dni. Niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych płatności przed upływem ww. terminów.

4. Płatności kartami płatniczymi i przedpłacanymi (np. paysafecard) – te płatności może sprawdzić jedynie bank wystawiający kartę lub firma obsługująca karty przedpłacane.

Zrzut ekranu jako dowód wpłaty

„Zrzut ekranu” to plik graficzny (najlepiej JPEG), na którym widoczne są dane wpłacającego, data, kwota, no i oczywiście dane osoby/firmy otrzymującej pieniądze.


Krok po kroku, jak przygotować zrzut ekranu:

1. Otwórz stronę z potwierdzeniem wpłaty. Ustaw ją tak, żeby wszystkie ważne informacje mieściły się na ekranie. Naciśnij klawisz (na klawiaturze) print screen. W tym momencie cały obraz, który widzisz na ekranie, zostaje zapisany do schowka – pamięci podręcznej systemu.

2. Teraz otwórz program Paint –  w menu start > programy > akcesoria.

3. Gdy się otworzy, wklej zapamiętany w pamięci podręcznej obraz (menu na górze: edycja > wklej albo naciśnij skrót ctrl+v).

4. Możesz teraz wyciąć niepotrzebne elementy tego obrazu (np. tło czy informacje o pozostałym saldzie na rachunku).

5. Gdy skończysz, wejdź w menu plik > zapisz jako... Wybierz typ pliku: JPEG (może być też PNG, nie zalecamy jednak bitmapy, ponieważ taki plik zajmuje o wiele więcej miejsca).

6. Zapisany plik wyślij jako załącznik do maila wraz z informacjami o koncie, którego dotyczy płatność.


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Tak   Neutralnie   Nie

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Tak   Neutralnie   Nie

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Tak   Neutralnie   Nie