Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

ZM - Usunąłem wiadomość o przeniesieniu monet

Wszelkiej pomocy w sprawie płatności i przeniesienia Złotych Monet udziela nasz PlusSupport, z którym możesz się zawsze skontaktować mailowo pod adresem support@travian.pl

Aby przyjąć Złote Monety, które są przenoszone z innego konta, należy otworzyć wiadomość w grze i potwierdzić przyjęcie monet przez kliknięcie odpowiedniego linku.

Jeśli skasujesz tę wiadomość, skontaktuj się mailowo z PlusSupportem i poproś o ponowne wygenerowanie wiadomości. W mailu podaj następujące informacje:

  • serwer i login konta, z którego pochodzą monety,
  • link, który posłużył do przeniesienia monet.

Ze względu na tę drugą informację, prośbę o ponowne wygenerowanie wiadomości pisze zazwyczaj ofiarodawca monet, ale nie jest to konieczne.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie

Czy łatwo było zrozumieć wyjaśnienie?

Tak   Neutralnie   Nie

Czy wyjaśnienie jest dobrze napisane?

Tak   Neutralnie   Nie