Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

ZM - Jak przenieść Złote Monety?

W chwili skasowania konta lub zakończenia gry na serwerze każdy gracz, który nadal ma kupione i niewykorzystane monety, otrzymuje e-mail, w którym znajduje się link służący do przeniesienia monet na inny serwer w tej samej wersji językowej gry.

Aby przenieść monety, wystarczy uruchomić otrzymany link i wskazać serwer oraz podać login gracza, który ma otrzymać monety.

Gracz, który ma otrzymać monety, otrzymuje wiadomość w grze (IGM), a w niej link, który należy uruchomić, by dokonać transferu monet.

Warto pamiętać

  • Przenieść można tylko kupione i niewykorzystane monety.
  • E-mail wysyłany jest na adres rejestracyjny konta, dlatego tak ważne jest, by nie rejestrować kont z przypadkowej lub założonej „na chwilę” skrzynki e-mail.
  • Przeniesienie monet możliwe jest tylko między serwerami tej samej wersji językowej gry, a więc np. z serwera PL na serwer PL.
  • Link do przeniesienia monet nie ma terminu ważności (zobacz!).
  • Monety można przenieść tylko na aktywne konto. Jeśli gra na serwerze jeszcze się nie rozpoczęła, zachowaj link i użyj go po rozpoczęciu rozgrywki.

Co robić w razie kłopotów?

Nie dostałem linku!
Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza w grze (kliknij na obrazek ze znakiem zapytania w lewym dolnym rogu ekranu gry). W wiadomości podaj serwer i login.

Usunąłem wiadomość w grze zanim odebrałem monety!
Możemy przesłać wiadomość ponownie. Potrzebujemy do tego link, którym posłużył do przeniesienia monet. Dlatego skontaktuj się z osobą, od której miałeś dostać monety i poproś o napisanie do nas przez formularz w grze.

Usunąłem mail z linkiem!
Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza w grze (kliknij na obrazek ze znakiem zapytania w prawym górnym rogu ekranu gry).

Wygenerowanie nowego linku może być niemożliwe. Regulacje prawne nie pozwalają nam na długie przechowywanie danych o kontach i płatnościach. Może się więc okazać, że nie będziemy w stanie ponownie wygenerować Twojego linku.


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Tak   Neutralnie   Nie

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Tak   Neutralnie   Nie

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Tak   Neutralnie   Nie