Najczęściej zadawane pytania
Ostatnio dodane
Travian Answers
Zacznijmy od Twojego pytania
Wyszukaj odpowiedzi na pytania
Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).
Mam pytanie o...
Szukaj po słowie kluczowym
Możesz łatwo odnaleźć potrzebne Ci informacje, jeśli będziesz szukać po słowach kluczowych. Na przykład: czy wiesz, jak burzyć budynki? Zacznij pisać „burzyć” i obserwuj pojawiające się podpowiedzi.
Szukaj na mapie serwisu
Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.
ZM - Jak przenieść Złote Monety?
W chwili skasowania konta (po upływie odliczania czasu kasacji konta) lub zakończenia gry na serwerze każdy gracz, który nadal ma kupione i niewykorzystane monety, otrzymuje e-mail, w którym znajduje się link służący do przeniesienia monet na inny serwer w tej samej wersji językowej gry. Jeśli niedawno kupiłeś Złote Monety, może wystąpić dodatkowe opóźnienie kasacji konta ze względów bezpieczeństwa. Czas, po którym będziesz mógł usunąć swoje konto jest podane w ustawieniach konta.
Ważne: Zespół obsługi klienta nie może obejść lub przypieszyć powyższego procesu.
Aby przenieść monety, wystarczy uruchomić otrzymany link i wskazać serwer oraz podać login gracza, który ma otrzymać monety.
Gracz, który ma otrzymać monety, otrzymuje wiadomość w grze (IGM), a w niej link, który należy uruchomić, by dokonać transferu monet.
Warto pamiętać
- Przenieść można tylko kupione i niewykorzystane monety. Złotych Monet zdobytych poprzez wymianę srebra, wykonywanie zadań czy otrzymane w formie nagrody nie można przenieść.
- E-mail z linkiem umożliwiającym przeniesienie Złotych Monet wysyłany jest na adres rejestracyjny konta, dlatego tak ważne jest, by nie rejestrować kont z przypadkowej lub założonej „na chwilę” skrzynki e-mail.
- Przeniesienie monet możliwe jest tylko między serwerami tej samej wersji językowej gry, a więc np. z serwera PL na serwer PL.
- Link do przeniesienia monet nie ma terminu ważności (zobacz!).
- Monety można przenieść tylko na aktywne konto. Jeśli gra na serwerze jeszcze się nie rozpoczęła, zachowaj link i użyj go po rozpoczęciu rozgrywki.
- Jeśli nie chcesz w danym momencie przenieść swoich Złotych Monet na inne konto, zachowaj przesłany link w bezpiecznym miejscu, w którym nie będzie możliwe jego przypadkowe skasowanie.
- Wiadomości z linkami umożliwiającymi przeniesienie Złotych Monet często trafiają do folderu SPAM lub folderów z promocjami (zwłacza w poczcie Gmail). Sprawdź proszę te foldery przed kontaktem z Obsługą klienta.
- W przypadku serwerów specjalnych oraz serwerów turniejowych, zasady przenoszenia Złotych Monet na ten świat jak i z tego świata zawsze są podane w ogłoszeniu startu danego serwera na forum Travian: Legends.
Co robić w razie kłopotów?
Nie dostałem linku!
Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza w grze (kliknij na obrazek ze znakiem zapytania w lewym dolnym rogu ekranu gry). W wiadomości podaj serwer i login.
Usunąłem wiadomość w grze zanim odebrałem monety!
Możemy przesłać wiadomość ponownie. Potrzebujemy do tego link, którym posłużył do przeniesienia monet. Dlatego skontaktuj się z osobą, od której miałeś dostać monety i poproś o napisanie do nas przez formularz w grze.
Usunąłem mail z linkiem!
Jeśli usuniesz lub zgubisz swój link do przeniesienia Złotych Monet to zespół obsługi klienta ma możliwość ponownego jego przesłania, ale tylko przez ograniczony czas.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy związane z przeniesieniem Złotych Monet, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta poprzez fomularz kontaktowy.
Wygenerowanie nowego linku może być niemożliwe. Regulacje prawne nie pozwalają nam na długie przechowywanie danych o kontach i płatnościach. Może się więc okazać, że nie będziemy w stanie ponownie wygenerować Twojego linku.