Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Informacje ogólne o Fire and Sand

Zgodnie z tradycją wprowadzania co roku specjalnej wersji Traviana z nowymi funkcjami, w 2017 roku pojawiła się być może najbardziej wstrząsająca zmiana z nich wszystkich. Po raz pierwszy w historii Traviana do trzech klasycznych nacji – Rzymian, Germanów i Galów – dołączają dwie nowe: nieustraszeni Hunowie i zdolni Egipcjanie!

Każda z nowych nacji pojawia się z pełnym zestawem nowych jednostek, specjalnym budynkiem i bonusem dla bohatera. Wszystkie te elementy razem dają graczom nowe możliwości wypracowania nieznanych wcześniej planów i strategii. Każda nacja ma swoje charakterystyczne mocne i słabe cechy. Dowiedz się więcej na ich temat tutaj:

  • Hunowie
  • Egipcjanie

Mapa

Mapa w Fire and Sand obrazuje starożytną Europę, zgodnie z tradycją wprowadzoną po raz pierwszy w edycji specjalnej z 2014 roku, Ancient Europe. Ale to nie wszystko – zwykłe światy gry mają wielkie mapy pokrywające 801x801 pól, gdy tym razem mapa ma tylko jedną czwartą tej powierzchni: 401x401 pól. To oznacza mniej miejsca na ucieczkę i więcej akcji!

Regiony, artefakty i wygrywanie

Mapa podzielona jest na regiony. Gracze muszą współpracować w ramach sojuszu, aby przejąć kontrolę nad regionami, które pozwolą im wykorzystać starożytne moce (podobne do artefaktów w zwykłej wersji, ale nie należą do pojedynczych graczy) oraz zdobywać punkty zwycięstwa.

Nie ma cudów świata. Gra trwa 200 dni, po czym wyłaniany jest zwycięski sojusz, w zależności od liczby punktów zwycięstwa zdobytych w ciągu całej rozgrywki.

Przeczytaj więcej o regionach tutaj – dowiedz się, jak je odblokować, przejąć w nich kontrolę i wykorzystać kryjące się w nich moce.

Inne różnice w porównaniu do zwykłych serwerów:

  • Gracze mogą łączyć wojska z różnych osad
  • Członkowie sojuszu mogą przesyłać wojska dalej
  • Bonus Targu jest podwojony
  • Bonus Placu turniejowego jest podwojony
  • Co prawda większość mocy artefaktów dostępna jest w regionach, ale nie ma mocy losowych (artefaktów głupca i czterolistnej koniczyny).
  • Jako, że nie ma artefaktów, ani cudów świata, trakty handlowe są ograniczone do własnych osad graczy.

Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie

Czy łatwo było zrozumieć wyjaśnienie?

Tak   Neutralnie   Nie

Czy wyjaśnienie jest dobrze napisane?

Tak   Neutralnie   Nie