Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Informacje ogólne o Path to Pandora

Podstawowe cechy są takie same, jak w zeszłorocznym Travianie: Fire and Sand, w tym:

To są cechy specjalne, które zachowaliśmy do Traviana: Path to Pandora z zeszłego roku. A co nowego w roku 2018?

Nowy wygląd budynków

Każda nacja będzie miała swój indywidualny wygląd budynków (uwaga, przedstawione grafiki nie są ostateczne i mogą być nieco inne od tych umieszczonych w samej grze).




System podbijania

W Travianie można mieć tylko jedno konto w danej rundzie gry, ale chcielibyśmy, żeby każdy mógł zobaczyć wszystkie te nowe, świetne grafiki. Zespół projektantów gry zdecydował więc o zmianie podstawowej mechaniki podbijania osad i sprawieniu, że będzie ciekawszy.

W Travianie: Path to Pandora, gdy przejmie się osadę z innej nacji, osada ta utrzyma swoją nację, za wyjątkiem Natarów (patrz niżej). Zobaczmy na obrazku, jak to działa.



Ja widać, jeśli masz konto huńskie i przejmiesz osadę galijską, to jeśli w osadzie była Chata trapera, nadal w niej będzie (jedyna budowla, która zniknie, to fortyfikacje, tak jak w Travianie: Legends). Co jeszcze się stanie?


  • W takiej osadzie nie będzie można postawić specjalnego budynku Hunów, ponieważ będzie to nadal osada galijska.
  • Będzie można szkolić w niej galijskie wojska, hersztów i osadników.
  • Jeśli wyślesz z tej osady osadników w celu kolonizacji nowego miejsca, założą oni galijską osadę.
  • Jeśli wyślesz z tej osady herszta na podbój innej osady, podbita osada nie zmieni swojej nacji.
  • Jeśli wyślesz z tej osady herszta na podbój osady Natarów, podbita osada zmieni swoją nację na galijską.

Co z bohaterem?

  • Twój bohater zawsze należy do nacji konta, zatem w tym wypadku zawsze będzie Hunem.
  • Jeśli wyślesz bohatera do przejętej galijskiej osady i uczynisz z niej jego nowy dom, bonus bohatera będzie działał na galijskie jednostki wysyłane razem z nim na wzmocnienie grabieży i ataków. Co więcej, jeśli bohater ma galijskie przedmioty, będą one działały na te jednostki.
  • Jeśli osada domowa huńskiego bohatera jest galijska, bohater ten może znajdować na wyzwaniach galijskie jednostki.
  • Jako, że bohater należy do konta huńskiego i zawsze będzie Hunem, na wyzwaniach może znaleźć wyłącznie broń Hunów.

 

Co z jednostkami?

  • Jednostki różnych nacji należące do tego samego konta NIE MOGĄ zostać połączone.

System koalicji

W Travianie: Path to Pandora, zmienimy sposób, w jaki działają koalicje. Będzie można tworzyć koalicje zawierające do czterech sojuszy, które będą ze sobą wzajemnie powiązane.

Co to oznacza?

  • Sojusz A i sojusz B mogą zawiązać koalicję; jeden z nich wysyła zaproszenie do drugiego, a drugi je akceptuje. To działa tak samo, jak w Travianie: Legends.
  • W tym momencie sojusz A chce zaprosić do koalicji sojusz C; zaproszenie to musi zostać wysłane zarówno przez sojusz A, jak sojusz B, dopiero wtedy sojusz C będzie mógł je przyjąć.

Co jeszcze się zmieni?

  • W tym nowym systemie można wysyłać posiłki i surowce wyłącznie do osad swojego konta, swoich sojuszników i koalicjantów.
  • Publiczne oferty na rynku są nadal dostępne dla wszystkich, chyba że włączy się opcję "tylko własny sojusz". W takim wypadku będą dostępne tylko sojuszników, jak do tej pory.

Statystyki

W Travianie: Path to Pandora usuniemy statystyki "Plus" i zastąpimy je nowym systemem, który da graczom lepszy ogląd sytuacji. Ten system będzie darmowy i dostępny dla wszystkich.

Na stronie statystyki znajdziecie nową kartę "ogólne" z masą informacji, które ― mamy nadzieję ― ułatwią Wam zarządzanie kontem. Te informacje będą dostępne tylko dla osób, które mają dostęp do konta, w tym dla zastępców.

Co tam znajdziecie? Pełno różnych rzeczy ― poniżej przedstawiamy część szczegółów, ale nie zdradzamy wszystkiego:

  • Postęp rozgrywki ― z różnymi informacjami na temat świata gry, w tym dzień trwania serwera, liczba aktywowanych kont i rozkład nacji
  • Klasyfikacja ekonomiczna ― ze szczegółami na temat grabieży, handlu i produkcji w porównaniu do sojuszu i całego świata gry
  • Klasyfikacja militarna osad ― w obronie i ataku, a także w porównaniu do sojuszu i całego świata gry
  • Klasyfikacja punktów kultury ― produkcja na dzień i porównanie do sojuszu i całego świata gry

 

Zmiany balansu:

 


W Travianie: Path to Pandora, można użyć jedno dzieło sztuki co 24 godziny (podobnie jak wiadro).

W Travianie: Path to Pandora, można użyć jedno dzieło sztuki co 24 godziny (podobnie jak wiadro).

Koszty budowy egipskich Wodociągów znacznie wzrosły, aby poprawić zbalansowanie gry
Bonusy sojuszu Aby sprawić, że bonusy sojuszu będą bardziej użyteczne, a gracze chętniejsi do przekazywania datków, zmieniliśmy bonus Filozofii i Handlu i zmniejszyliśmy koszt pierwszych czterech poziomów.
  • Bonus produkcji punktów kultury został zwiększony z 2% do 4% na każdy poziom.
  • Ładowność wozów handlarzy została podniesiona z 20% do 30% na każdy poziom.
A oto zmiany kosztu każdego poziomu:
  • Surowce potrzebne na poziom 1 zostały obniżone do 1 200 000
  • Surowce potrzebne na poziom 2 zostały obniżone do 5 600 000
  • Surowce potrzebne na poziom 3 zostały obniżone do 17 100 000
  • Surowce potrzebne na poziom 4 zostały obniżone do 51 200 000
  • Surowce potrzebne na poziom 5 pozostają takie same (153 600 000)


 

To już cały opis głównych funkcji Traviana: Path to Pandora. Wejdź TUTAJ: Path to Pandora - porównanie funkcji, gdzie znajdziecie tabelę, która podsumowuje różnice między Travianem: Legends a Travianem: Path to Pandora.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie