Najczęściej zadawane pytania
Ostatnio dodane
Travian Answers
Zacznijmy od Twojego pytania
Wyszukaj odpowiedzi na pytania
Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).
Mam pytanie o...
Szukaj po słowie kluczowym
Możesz łatwo odnaleźć potrzebne Ci informacje, jeśli będziesz szukać po słowach kluczowych. Na przykład: czy wiesz, jak burzyć budynki? Zacznij pisać „burzyć” i obserwuj pojawiające się podpowiedzi.
Szukaj na mapie serwisu
Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.
Od czego zależy zadowolenie w osadzie?
Na to, jak zostanie obniżone zadowolenie w osadzie, ma wpływ pięć czynników:
1. Nacja atakującego
2. Współczynnik losowy
3. Duże święto w Ratuszu atakującego
4. Duże święto w Ratuszu obrońcy
5. Różnica populacji kont atakującego i obrońcy
Nacja atakującego
Standardowo siła sugestii administratorów kształtuje się na poziomie:
a) 20–30% dla Rzymian (Konsul)
b) 20–25% for Galów (Herszt) i Germanów (Wódz)
Współczynnik losowy
Wartość tego współczynnika wybierana jest losowo i kształtuje się w granicach +/- 2.5% dla Galów i Germanów oraz +/- 5% dla Rzymian (jest to już uwidocznione powyżej).
Duże święto u atakującego
Jeśli w chwili ataku w osadzie, z której wyszedł administrator, odbywa się duże święto, administrator otrzymuje dodatkowe 5% siły przekonywania.
Duże święto w osadzie obrońcy
Jeśli w bronionej osadzie w chwili ataku administratorów odbywa się duże święto, każdy z atakujących administratorów traci 5% siły przekonywania.
Tablice praw
Tablicami praw można natychmiast podnieść lojalność w osadzie aż do 125%. Każda tablica to 1% lojalności. Aby móc zastosować Tablice, bohater musi być przypisany do tej osady.
Różnica populacji kont atakującego i obrońcy
To najbardziej zagadkowy element, który ma znaczący wpływ na obniżanie zadowolenia w podbijanej osadzie. Wartości podane w punkcie 1 (Nacja atakującego) są prawdziwe, tylko gdy populacja konta gracza atakującego i populacja konta obrońcy są takie same oraz gdy konto obrońcy jest większe od konta napastnika. Liczy się populacja całych kont!
Jeśli konto obrońcy jest mniejsze, jego obrona jest dodatkowo wzmacniana. Przy czym im większa jest różnica w populacji kont, tym większe wsparcie przypada obrońcy. Na wielkość tego bonusu do obrony ma wpływ również wielkość obrony, jaka została wystawiona do walki.