Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Nie dostałem maila rejestracyjnego/z nowym hasłem

Zazwyczaj mail rejestracyjny dociera do gracza bez problemów.

Gdyby przed długi czas mail nie przychodził, sprawdź folder SPAM – niekiedy maile rejestracyjne są tam wrzucane.

Możesz zlikwidować rejestrację, by zarejestrować się ponownie.

rejestracja

Jeśli nadal otwarta jest strona aktywowania konta, można skożystać z linków „Nie otrzymałeś maila?" i „tutaj” (powyżej zaznaczone na czerowno). Kliknięcie przenosi na stronie „Możliwe przyczyny i rozwiązania problemów” (poniżej).

Jeśli strona aktywowania konta została wcześniej zamknięta, wejdź na stronę logowania na serwer, na którym się zarejestrowałeś. Wystarczy wejść na stronę główną i kliknąć na przycisk „zaloguj się”, a następnie wybrać serwer, na którym się rejestrowaliśmy.

Strona wygląda tak:

rejestracja

Należy podać nick i obojętnie jakie hasło i zatwierdzić. Poniżej pojawi się informacja o tym, że konto nie jest jeszcze aktywne, a także link „Możliwe przyczyny i rozwiązania problemów”. Kliknij go.

rejestracja

Na następnej stronie w odpowiednim polu wpisz prawidłowe hasło podane przy rejestracji i zatwierdź. Spowoduje to skasowanie rejestracji.

Możesz teraz zarejestrować się ponownie. Możesz przy tym wybrać inny adres e-mailowy, ale możesz użyć tego samego.

Zarejestrowane, ale nieaktywowane konto zostanie po pewnym czasie automatycznie skasowane. Dopóki to nie nastąpi, blokuje ono nick i adres e-mailowy podane przy rejestracji.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie