Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Travian: Rise of Alliances 2 - zmiany

Wersja gry Travian: Rise of Allances 2 nieco różni się od wersji podstawowej Traviana: Rise of Alliances. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany. 

Prędkośc gry: x2
Czas trwania serwera: 140 dni

Bohater w Travianie: Rise of Alliances x2

W wersji Travian: Rise of Alliances o regularnej prędkości bohater nie miał przedmiotów i nie mógł podejmować wyzwań. Na podstawie reakcji naszej społeczności zdecydowaliśmy się to zmienić i przywrócić te elementy gry do wersji o podwójnej prędkości. To znaczy, że także aukcje będą znowu dostępne.

Ochrona anty-pushingowa

Jako, że szybki start oznacza dużo więcej surowców w grze od samego początku, przerobiliśmy nasz system anty-pushingowy. Zmieniona wersja liczy przesyłki/grabieże między poszczególnymi osadami (a nie całymi kontami) i ogranicza liczbę surowców, jakie można przejąć lub przesłać do 20% dobowej produkcji osady.

Więcej informacji o ochronie anty-pushingowej w tej wersji.

Nowy sposób obliczania punktów obrony.

Punkty obrony były naliczane właścicielowi bronionej osady, nawet jeśli wszyscy obrońcy byli tam przysłani przez innych graczy. Zostało to zmienione, punkty obrony są rozdzielane między wszystkich obrońców, w zależności od zużycia zboża jednostek, które wzięły udział w obronie osady.

Poniżej pokazujemy przykład wyliczenia punktów obrony:

Gracze

Armia

Zużycie zboża

Punkty obrony w przeszłości

Punkty obrony teraz

Gracz A (napastnik)

1200 pałkarzy

1200

-

-

Gracz B (obrońca – właściciel osady)

1000 falangitów

1*1000 = 1000

1200

300 (25%)

Gracz C (1. wspierający)

1000 falangitów

1*1000 = 1000

0

300 (25%)

Gracz D (2. wspierający)

1000

paladynów

2*1000 = 2000

0

600 (50%)

 

Jak widać, gracz który wsparł osadę 1000 paladynów otrzyma więcej punktów obrony. Ogólnie rzecz biorąc oznacza to, że aktywni obrońcy, którzy często wspierają innych graczy, zyskają większe uznanie za swój trud oraz będą mieli szansę wspiąć się na szczyty rankingu.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie