Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Informacje ogólne o Fire and Sand

Zgodnie z tradycją wprowadzania co roku specjalnej wersji Traviana z nowymi funkcjami, w 2017 roku pojawiła się być może najbardziej wstrząsająca zmiana z nich wszystkich. Po raz pierwszy w historii Traviana do trzech klasycznych nacji – Rzymian, Germanów i Galów – dołączają dwie nowe: nieustraszeni Hunowie i zdolni Egipcjanie!

Każda z nowych nacji pojawia się z pełnym zestawem nowych jednostek, specjalnym budynkiem i bonusem dla bohatera. Wszystkie te elementy razem dają graczom nowe możliwości wypracowania nieznanych wcześniej planów i strategii. Każda nacja ma swoje charakterystyczne mocne i słabe cechy. Dowiedz się więcej na ich temat tutaj:

  • Hunowie
  • Egipcjanie

Mapa

Mapa w Fire and Sand obrazuje starożytną Europę, zgodnie z tradycją wprowadzoną po raz pierwszy w edycji specjalnej z 2014 roku, Ancient Europe. Ale to nie wszystko – zwykłe światy gry mają wielkie mapy pokrywające 801x801 pól, gdy tym razem mapa ma tylko jedną czwartą tej powierzchni: 401x401 pól. To oznacza mniej miejsca na ucieczkę i więcej akcji!

Regiony, artefakty i wygrywanie

Mapa podzielona jest na regiony. Gracze muszą współpracować w ramach sojuszu, aby przejąć kontrolę nad regionami, które pozwolą im wykorzystać starożytne moce (podobne do artefaktów w zwykłej wersji, ale nie należą do pojedynczych graczy) oraz zdobywać punkty zwycięstwa.

Nie ma cudów świata. Gra trwa 200 dni, po czym wyłaniany jest zwycięski sojusz, w zależności od liczby punktów zwycięstwa zdobytych w ciągu całej rozgrywki.

Przeczytaj więcej o regionach tutaj – dowiedz się, jak je odblokować, przejąć w nich kontrolę i wykorzystać kryjące się w nich moce.

Inne różnice w porównaniu do zwykłych serwerów:

  • Gracze mogą łączyć wojska z różnych osad
  • Członkowie sojuszu mogą przesyłać wojska dalej
  • Bonus Targu jest podwojony
  • Bonus Placu turniejowego jest podwojony
  • Co prawda większość mocy artefaktów dostępna jest w regionach, ale nie ma mocy losowych (artefaktów głupca i czterolistnej koniczyny).
  • Jako, że nie ma artefaktów, ani cudów świata, trakty handlowe są ograniczone do własnych osad graczy.

Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie